Today

Har spenderat i stort sett hela dagen med familjen R. (Min extra-familj, i alla fall som det känns)
Åkte först och handlade lite stuff till middagen osv.
Klippte både Amy och Abbe innan vi käkade.
Och sen färgade jag Amys hår.
Hope they're happy :)

Har varit med på styrelsemöte idag för hyresgästföreningen, som jag blev invald i.
Känns bra om man kan vara med för att försöka bättra på saker och ting.

Imorn blir det jobb som vanligt igen, så ska snart dejta kudden.
Först blir det lite shopping på nätet ;).

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: sessan

Me miss you baabe! Kirra iväg ett mess när du vill ses darling! Vi får börja ta och spika ngt!! Riight honey bun? <33333

2009-08-18 @ 12:38:48
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: amy

yey jag är med^^<33

och ja du är bäst, ska bli kul i morgon=P

2009-08-25 @ 22:01:58
URL: http://amizlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0