Close yet far

Gissa vem som gick på tunnelbanan idag?
Om inte självaste Gudrun Schyman.
Hade inte den minsta aning om att högsatta politiker åkte kommunalt, precis som oss andra dödliga, haha.
Men tydligen så gör vissa utav dom det, sånt gillar vi :).

Är så sjukt trött idag.
Kanske inte så konstigt med tanke på att jag bara fått knappt 5-timmars sömn.
Ska sova hos min sötnos idag, eftersom det inte är någon skola på onsdagar för min del.



Fan, det är inte alls lång tid kvar nu till studenten.
Ska bli så sjukt skönt att få springa ut från plugget och aldrig komma tillbaka igen.
Eller aa, man lär ju hälsa på alla lärarna som varit så bra under alla de här åren.
Kommer sakna alla i klassen så sjukt mycket.. de flesta i alla fall ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen åka med killen och släppa Harley så han får springa av sig lite :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0