Patience

Kom precis hem efter att ha träffat Emy och Natta i forum.
Blev lite kalabalik där ett tag då Natta är gravid i 35:e veckan och fick lite förvärkar.
Men det lugnade ner sig efter ett tag och vi fick se när bebisen gjorde en riktig Jackie Chan-spark, haha.



Man kan verkligen inte fatta att det ligger en liten krabat där inne som snart ska ut och se världen.
Sjukt hur en liten mikroskopisk spermie kan växa och bli en fullt utvecklad bebis.

Man känner verkligen hur hormonerna börjar ta över när man ser någon som är gravid.
Men jag har redan bestämt sen lång tid tillbaka att jag inte ska skaffa barn först jag är helt färdig utbildad, har ett fast jobb och en kille som man varit tillsammans med ett längre tag.
Vilket betyder att det är flera år kvar innan det ens kommer på tal.

Nu ska jag fortsätta lite med Emys nya blogg som jag håller på och designar åt henne, sen kommer min sötnos hit och umgås lite med mig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0