Streetrace

Känns skönt att man sitter här och skriver.
Då vet man att man klarade fredagen med livet i behåll, haha.
Åkte nämligen på streetrace med min sötnos och min kära Emy igår.
Vilket innebär att man åker i 150-200+ ute på vägarna, sicksackandes mellan alla andra åskådarbilar och racerbilar.
Men måste faktiskt erkänna att det var riktigt roligt, när man väl vant sig vid hastigheterna dvs.


(Commodoren, som var en utav bilarna vi såg igår)

Jag är egentligen livrädd och är på helspänn så fort jag sätter mig i en bil, efter bilolyckan jag och min familj var med i förra året.
Men eftersom min pojkvän är väldigt intresserad utav sånt, så vill jag också kunna följa med.
Jag är själv väldigt intresserad av just bilar och race av olika slag, så det var sjukt roligt att äntligen få se sånt där på plats.

Hände en del sjuka grejer den kvällen/natten, och fan vad Emy och jag garvade.
Till slut garvade vi så mycket att vi började garva åt varandra istället, haha.
Nu när jag vet vad det innebär och hur det är att åka på streetrace, så kommer jag förmodligen åka med fler ggr.
Men men, det är sånt man märker ;).

Just nu sitter jag och väntar på sötnosen, som är inne med en kompis på djurakuten.
Hennes lilla chihuahua hade blivit biten i ögat av en betydligt större hund, vilket tydligen hade gjort ganska stor skada som behövdes kollas upp snarast.

Så jag fick ta Harry (Harley) så länge.
Vilket jag absolut inte har någonting emot, då han är så sjukt jävla söt :).
Hoppas bara det fixar sig med kompisens hund, så den inte får bestående skador på ögat. :(



Fan, det blev en bok igen.. haha. Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Emily Tiara

hahahah så jävla sjukt natt =D de ska vi göra om! =D

2009-05-18 @ 16:09:52
URL: http://seaponie.blogg.se/
Postat av: Emily Tiara

Tung kväll! =)

2009-05-21 @ 22:19:44
URL: http://seaponie.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Se min senaste dansvideo till min flickvän på senaste inlägget, jag vill ha just din ÅSIKT! :) För att få videon att "växa" skulle jag uppskatta ifall ni kunde kommentera på youtube, tack i förhand! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/august/mizthanguyen-dedicated-to-you.html#comment

2009-08-25 @ 01:43:46
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0