Waaah!

Uusch.. har haft migrän sen i lördags kväll.
Inte det roligaste direkt..

Man får stänga in sig i ett mörkt rum och dra täcket över huvudet.
Det är ungefär så mycket man pallar göra när man har sprängande huvudvärk.
Har lyckats vända på dygnet också.. men det gör inte så där jätte mycket, nu när jag i stort sett bara jobbar kvällar under hela oktober.

Ska snart krypa ner i sängen med min bok.
Läser Twilight-böckerna på engelska. -Sjukt bra böcker om jag får säga det själv!
Just nu har jag bara några kapitel kvar på sista boken, Breaking Dawn.
Tråkigt att den tar slut snart, men det går inte att sluta läsa.. det är den för spännande för ^^.

Oh well, better go visit the old pillow! ;)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Men denna gången så måste vi verkligen ses på riktigt hjärtat! Vi får spika ngn dag eller kanske ha tjejmiddag eller ngt? Vad sägs darling! <3

2009-10-06 @ 11:32:06
URL: http://mikasha.blogg.se/
Postat av: Madvi

Bara att vänta tills midnight sun släpps då ;)

Haha, jag älskar dem böckerna! Läser tredje just nu, kan inte slita mig.



Kram<3

2009-10-06 @ 14:15:14
Postat av: Carro

Madvi:

Vill inte vänta! :P.

Är ju klar med boken senast imorn, blir ju sjukt trist att vänta. Men men, väntar man på något gott, väntar man aldrig (alltid) för länge ^^.

Ska läsa The Host emellanåt hade jag tänkt, den verkar ju sjukt bra den också! :)

2009-10-06 @ 23:11:37
URL: http://hypnotiic.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag vet att de var sabbi som skulle men

hon ville ha med mig lixom :PP

haha men han var fuuul!!



xD love u!!

puss <3:)

;))

2009-10-07 @ 22:09:09
Postat av: amy

va??

2009-10-08 @ 17:10:11
URL: http://amizlove.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Mina böcker Carro :P

2009-10-26 @ 08:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0